Over Ons

Service Coördinator

Onbepaalde duur

BEDIENDEN

Hoe Mathieu Gijbels BEDRIJFS- EN KANTOORBOUW persoonlijk en menselijk maakt
 

NV Mathieu Gijbels is een toonaangevende bouwbedrijf in de Belgische bedrijfs- en kantoorbouw. Sinds 1969 werken we aan een vooruitstrevend en vernieuwend professioneel bouwbedrijf waarin onze familiale waarden centraal staan. Vandaag delen we die overtuiging met meer dan 300 collega’s die we De Voordenkers noemen.

De Voordenkers zijn ervaren vakmensen die een brede beroepskennis aanvullen met klantgerichtheid en empathie. Zij willen groeien en hun klanten ontzorgen. Want Voordenken is antwoorden geven vòòr de vragen komen. Voordenken is onze instelling en drijfveer bij Mathieu Gijbels. Voordenken is de motor van onze groei. Zo realiseren we elk jaar 150 projecten in België, Zuid-Nederland, Duitsland en Luxemburg. Het resultaat daarvan zijn enthousiaste klanten en een omzet van meer dan 100 miljoen euro.

Die omzet is geen doel op zich, maar vooral een gevolg van onze visie en werkwijze. Mathieu Gijbels wil 'samenwerken aan een wereld met steeds betere gebouwen'  en streeft een levenslange klantenrelatie na, gevoed door klantentevredenheid, veiligheid en onberispelijke kwaliteit. Dat is de basis van al onze activiteiten: nieuwbouw, service & onderhoud en renovatie. Omdat we geloven dat we écht iets aan ons klimaat kunnen bijdragen door onze klanten een zo duurzaam mogelijk, zo gezond mogelijk gebouw aan te bieden richtten we in 2023 Gentoo op (www.gentoo.be).  In alles wat we doen Daarin creëren we dezelfde uitstekende beleving met een breed team. Want Voordenkers vinden we in alle domeinen, expertises en beroepen. Omdat Voordenken een attitude is. Het is een kenmerk van ondernemende, creatieve, verantwoordelijke professionals die willen groeien. Mensen die altijd een stap verder denken, grenzen willen verleggen, initiatief nemen en zichzelf willen ontplooien en de lat steeds hoger leggen. Kortom, mensen die samen met ons de kar willen trekken om onze klanten de best mogelijke bouwbeleving te bezorgen.

Profielomschrijving

Service in onze strategie : staat voor het aanbieden van een totaalaanbod bouwkundinge service-en onderhoudsdiensten. maw het ontzorgen van de klant (intern en extern)dankzij een professionele coördinatie van de service met een superieure klantenbeleving. Om dat onderdeel te versterken in de markt zoeken we versterking in onze afdeling Service & Onderhoud.

Kerncompetenties van een Voordenker

Wij willen onze klanten in iedere levensfase van hun gebouw kunnen helpen.  Daarvoor bieden we een bouwkundige service-en onderhoudsdiensten aan en evolueren we naar predictief onderhoud door samen te werken met Gentoo

De kern van de functie  is voornamelijk  het ontzorgen van de interne klanten (After sales, verantwoordelijken, projectleider, projectmanager, bouwadviseur,...) in het bieden van eerstelijnssupport en het klantgericht ontzorgen van de externe klant.

Onze Service Coördinator die mee aan onze toekomst werkt 

is een collega:

1. Die klantgericht werkt en stuurt:
a. Uitstekend begrijpt welke behoeften de klanten hebben en er gepast op inspeelt. Door op te treden als eerste aanspreekpunt.

b. De business logica van ons bedrijf begrijpt en van daaruit communiceert en acties voorstelt.

c. De collega die luistert naar de behoeften en verzoeken van de klant zeker wanneer het voor de klant zeer dringend is.

d. Die snelheid van reactie hoog in het vaandel draagt en op het ritme van de noden van de klant de planning bijstuurt.

e.  Verbindend optreedt  en zo conflicten voorkomt.

 

2. Met een creatieve, conceptueel denkende en vernieuwende geest. (professionele nieuwsgierigheid en wendbaarheid)
a. Die snel begrijpt, oplossingsgericht handelt en bovendien heel erg flexibel is om kort op de bal te spelen.

b. De Voordenker die ons steeds weer verrast met verbeteracties, gefundeerde voorstellen of daar tenminste erg hard aan werkt.

c. De medewerker die deadlines en prioriteiten aanpast ifv de binnenkomende vragen of problemen. En rekening houdt met de urgentie van de klant.

f. Die ons bouwbedrijf als merk nog sterker kan laten stralen zodat we nog aantrekkelijker worden voor klanten en architecten.

3. Die inspireert, correct en aangenaam samenwerkt. (Verbindingskracht en leiderschap)
a. Vlotte communicator. Die goed luistert naar de behoeften van de klanten. Klare taal spreekt en eenvoudig en duidelijk communiceert.

b. Inspirerend voorbeeld is voor collega’s in het bedrijf en erbuiten. En die zich bewust is van de impact van het eigen werk op het werk van de anderen.

c. Staat tussen collega’s en interne klanten. Is verbinder en teamplayer.

d. Die duidelijk aangeeft wat, wanneer en hoe, zodat elke klant weet welke oplossing wanneer gerealiseerd zal worden en ontzorgd is.

e. Helpt collega’s in hun zoektocht naar oplossingen, steunt waar nodig. Deelt kennis.

4. Die als Service Coördinator bewust en zuinig met resources omspringt. (resultaatsgericht)
a. Die zorgt, als Voordenker, dat de opdrachten kwalitatief, correct en tijdig uitgevoerd worden.

b. Die deadlines respecteert en haalt. Die heldere afspraken maakt met alle betrokkenen: wie, wat, waar, hoe en wanneer.

c. Werkt kostprijsbewust; blijft zoeken naar optimalisering en verbeteringen.

d. Die de uitvoering bewaakt op vlak van afspraken, offertes en deadlines.

e. Die zowel mensen plant ifv service opdrachten als onderhoudscontracten opvolgt en inplant.

5. Die natuurlijk niet onbeslagen het terrein op komt…

a. En over de kennis en ervaring beschikt om als Coöridnator Service  te werken, een eerste ervaring heeft, en een inzicht in de algemene bouw heeft. 

b. Bereid is snel en veel  bij te leren over de bouwsector. En een bouwproces als “fun” wil zien.
d. Kennis heeft van planningssoftware.
e. Zich uit de slag kan trekken in het Frans. Een basiskennis Duits is een fijne extra.

f. Die over commerciële flair beschikt.
g. Die vlot en goed samenwerkt met collega’s en makkelijk om kan gaan met constructieve feedback.
h. Ook het enorme belang van interne en externe communicatie ziet.
i. Die vaak spart met de Manager Service en andere collega's.

j. Iemand die vlot kan werken met het Officepakket, vnl Word, Excel en One Note. 

k. Iemand die mee de permanentie van de afdeling kan voorzien en hiervoor het telewerk afstemt op de noden van de afdeling.

Wat wij u bieden

  • Een verantwoordelijke en afwisselende functie binnen een stabiel en financieel gezond bedrijf. 
  • Je rapporteert aan de Manager Service en werkt nauw samen met hem.
  • Een werkgever die ruimte creëert waar mensen goed en aangenaam kunnen werken.
  • Een state-of-the-art bedrijf met moderne technologieën die je verder kan professionaliseren.
  • Een competitief salarispakket, compleet met extralegale voordelen, waaronder een firmawagen.
  • Mogelijkheid tot telewerk na een inwerkperiode
  • Opleidingen en doorgroeimogelijkheden.

Plaats tewerkstelling

Deel deze vacature